vineri, 19 aprilie 2013

Anuschka



Anuschka


O...geanta mea Anuschka,
cu invelisul tau de flori ,
                     ce-mi da fiori
simitindu-le briza lor fina...
care-mi alina simturile
cu puzderia grea de frunza in picaj,
marcaj de neant ce mi-ai privit
                                       dorinta.
De te-as avea,
nu te-as lasa sa-mi fugi
cu parfumul tau de mac batut
cazut-a pe umaru-mi
sprijinita,
cureaua palita ce mi se leaga
sa nu se desprinda din culorile ei vii,
cand mii si mii de oameni
                                    te doresc,
Eu te gasesc,
acolo asezata pe-un raft din vitrina,
ma alina,
ma indeamna sa te am,
O, draga mea Ianna,
cand te-am atins,
doar tu
mi-ai compartimentat visele,
prinse-ntr-un fermoar,
din laundrul tau.
O...cu puzderia ta
                       de flori,
mi-ai adus culori de anotimp,
                               Anuschka. 
                                          
                               19.04.2013

http://www.ilux.ro/geanta-mica-din-piele-naturala-anuschka-361

Niciun comentariu: